Saturday, March 1, 2014

TIMEWISE MICRODERMABRASION SET

Timewise Microdermabrasion Set
Anda boleh mendapat faedah selepas hanya seminggu.
Microdermabrasion merupakan prosedur bukan pembedahan yang keempat paling popular diAmerika Syarikat (dilaporkan oleh Cosmeceuticals New Strategies and Development Seminar). Dengan Timewise Microdermabrasion anda boleh nampak dan rasa faedah segeranya dirumah tanpa banyak belanja. Set ini mengandungi kristal mikro halus yang digunakan oleh ahli dermatologi.
Set Microdermabrasion boleh digunakan untuk yang mempunyai garis-garis halus dan pori2 ketara serta berkulit kering, bersisik, yg inginkan kulit kelihatan halus dan licin serta muda dengan segera.

CARA MENGGUNAKAN:
Langkah 1:
Menampilkan permukaan kulit yg lebih berseri dan sihat.Losyen putih berkrim degan kristal pengelupsan menyuap dan menyuburkan kulit dari bawah melalui peningkatan mikro peredaran.
Secara berkesannya mengurangkan kewujudan pori dengan menanggalkan selkulit mati yang semulajadinya terbentuk didalam dan disekitar luar tepi setiap pori.

langkah 2:
Menyuburkan kulit dari atas dengan kompleks teh tigaan ekslusif Mary Kay.
Membantu proses peremajaan dan melindungi kulit daripada pencemar persekitaran.
Menenangkan kulit dan membantu mengembalikan keseimbangannya.
Menyediakan kulit untuk langkah seterusnya dalam penjagaan kulit.

Timewise Microdermabrasion boleh digunakan pad waktu pagi atau npetang, dua atau tiga kali seminggu, selang dua hari diantara pemakaian itu. Ia boleh digunakan bersama mana2 produk barisan penjagaan kulit Mary Kay selepas membersih, mengelupas dan menyegar. 
Untuk kulit yg halus jgn kerap memakainya.

No comments:

Post a Comment